Fri frakt & Snabba leveranser

Moms

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Få 10% rabatt på din nästa beställning

Genom att prenumerera godkänner du vår integritetspolicy och att Holdit kan skicka riktad marknadsföring till dig via e-post.

Leverans & Betalning

The Glitter Era

Holdit går all in på glittertrenden och lanserar de hetaste produkterna just nu!

Holdit tar nu steget in i en ny era och lanserar sin mest bländande kollektion hittills! Med glittrande skal i trendiga färger – rosa, vitt och svart – sätter företaget standarden för hur mobilskal ska se ut. Skalen tillsammans med matchande skärmskydd och kameralinsskydd, skapar den perfekt glittrande kombinationen och förvandlar mobilen till en stilfull accessoar.

Under den senaste tiden har Holdits sociala kanaler exploderat av glitter och glam! Exklusiva hintar från den senaste plåtningen har byggt upp spänning inför den efterlängtade lanseringen. Den nya kollektionen har redan fått interna hyllningar med ord som "magisk”, "glamourös” och ”lyxig”. Nu, när de nya skalen äntligen släpps, är det uppenbart varför!

Holdit träffar mitt i prick med ny trendig kollektion.

Inför varje säsong investerar Holdits produktavdelning mycket tid i att noggrant analysera kommande trender. I nära samarbete förvandlas kreativa idéer till verklighet. Med ett skarpt öga för detaljer och en djup förståelse för modeindustrins svängningar, säkerställer Holdit att rätt produkter lanseras vid exakt rätt tidpunkt. Den nya kollektionen är inget undantag – precis som tidigare lanseringar träffar Holdit helt rätt med denna trendmedvetna kollektion.

Under en längre tid har glitter vuxit fram som en stark trend på sociala medier och blivit en självklar del av modebilden. Holdit har uppmärksammat denna trend och lanserar nu den perfekta kollektionen inför höstens festligheter. Kollektionen erbjuder något för alla, oavsett om det är en diskret gnistrande detalj eller en look som verkligen sticker ut. Med alternativ för varje tillfälle blir dessa accessoarer ett måste i säsongens garderob.

”Vi har följt trenden under en tid och sett hur det skimrande tagit mer och mer plats. På inredningssidan har exempelvis krom gjort en stark comeback, och i stort sett varenda modevarumärke erbjuder nu något som glittrar. Vi ser också att inspirationen från de senaste decennierna har spelat en stor roll för glittrets comeback. När vi nu går in i en period med mycket högtider och fest känns även tidpunkten för lanseringen helt rätt” – förklarar Klas Lindgårde, Designer/Product Development.

Mer vågade och självsäkra än tidigare.

Holdits senaste kampanj visar inte bara upp en fantastisk kollektion, utan presenterar också en ny, mer djärv och kaxig sida av varumärket jämfört med tidigare kampanjer. Detta är ett nytt uttryck och företaget är spända över att se hur detta tas emot.

Under en heldag i Stockholm fotograferades modellen Sofi Anckarman i en cool och lekfull miljö, vilket återspeglas tydligt i kampanjmaterialet. Hennes sprudlande personlighet och självsäkra uttryck fångar precis den rätta känslan för denna glittrande kollektion.

Kollektionen lanseras den 21 oktober, och för de som vill vara först med att få tag på de nya produkterna, finns möjlighet att redan nu registrera sig på Holdits hemsida.

För intervjuförfrågningar, bilder eller mer information, vänligen kontakta:

Olivia Jansdotter, Brand Manager

Klas Lindgårde, Designer / Product Development