Fri frakt & Snabba leveranser

Moms

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Få 10% rabatt på din nästa beställning

Genom att prenumerera godkänner du vår integritetspolicy och att Holdit kan skicka riktad marknadsföring till dig via e-post.

Leverans & Betalning

Holdit x Tim Bergling Foundation

Vi gör det tillsammans. For a better day, helt enkelt.

I september meddelade Holdit sitt samarbete med Tim Bergling Foundation, en organisation som arbetar för att främja ungas hälsa och som skapades till minne av Avicii. Detta partnerskap betonar Holdits långsiktiga engagemang för att bidra till en bättre framtid.

Holdit arbetar målmedvetet för att integrera hållbarhet i alla aspekter av sin verksamhet och främjar en kultur som betonar mental hälsa och välbefinnande. Därför är de stolta och ödmjuka inför ett samarbete med Tim Bergling Foundation, en stiftelse med ett så viktigt syfte. Tillsammans fokuserar de på att lyfta fram frågor kring psykisk hälsa och ungas välmående. Stiftelsens vision är att skapa ett samhälle där barn och unga känner trygghet och framtidstro.

”Ungas röster är vår ledstjärna. Vi är både stolta och glada över samarbetet med Holdit där vi lyfter den viktiga frågan om ungas psykiska hälsa. Näringslivet är en viktig aktör och tillsammans kan vi nu nå ut bredare så att fler unga känner sig sedda, hörda och känner hopp och framtidstro” - säger Veronika Azizova, Kommunikatör på Tim Bergling Foundation.

Holdit bidrar idag med 50 000 kr till Tim Bergling Foundation för att stödja deras betydelsefulla arbete.

Som företag med en ung målgrupp bär Holdit ett stort ansvar. Deras kommunikation och marknadsföring riktar sig till en generation som tillbringar mycket tid på sociala medier, där tonen ofta kan vara hård. Genom samarbetet med Tim Bergling Foundation vill Holdit belysa vikten av psykisk hälsa och välmående och med ett bidrag på 50 000 kronor visar företaget sitt stöd för stiftelsens betydelsefulla arbete för att skapa en tryggare framtid för unga. Holdit ser fram emot att tillsammans med Tim Bergling Foundation göra en positiv skillnad i ungas liv och uppmuntrar alla att engagera sig i frågor kring psykisk hälsa.

"Vi vet att många unga kämpar med psykisk ohälsa, och vi vill göra vår del för att förändra det. Tillsammans med Tim Bergling Foundation kan vi arbeta för att ge stöd och skapa medvetenhet kring dessa viktiga frågor” – Catharina Andersson, VD.

För att förstärka sitt budskap har Holdit valt att samarbeta med ambassadören Isa Östling. Som en framstående TikTok-stjärna med en stor och engagerad följarskara har hon en unik förmåga att nå ut. Trots de utmaningar som det tuffa klimatet på sociala medier kan innebära, använder Isa sin inspirerande bakgrund och positiva energi för att nå sin publik på ett meningsfullt sätt.

Från september till november kan ni se en rad olika initiativ i samarbetet mellan Holdit och Tim Bergling Foundation, för att främja ungas välmående, hopp och framtidstro.

För mer information kring samarbetet, vänligen kontakta:

Olivia Jansdotter, Brand Manager

Alice Karlsson, CRM Coordinator